PolskiEnglish

Wyszukaj Prelegenta

Martin Lindstrom

Wiodący ekspert w obszarze zarządzania marką, specjalista w dziedzinie neuromarketingu.

Martin Lindstrøm ma za sobą ponad 25 lat doświadczenia w biznesie, pozycję autorytetu w dziedzinie neuromarketingu oraz jednego z najlepszych brandingowców na świecie i kilka bestsellerów na koncie. Jest felietonistą na łamach światowej prasy, doradza największym korporacjom i współpracuje z czołowymi ekspertami.

Jeden ze 100 najbardziej wpływowych ludzi na świecie – Time Magazine

Martin Lindstrom

Szczegóły

Mając zaledwie 12 lat Martin rozpoczął współpracę z oddziałem projektowania LEGO, gdzie z upływem lat rozwinął fascynację marketingiem. Uczęszczał do European Academy of Advertising, równolegle otrzymując oferty z wiodących agencji marketingowych. W wieku lat trzydziestu został globalnym COO w British Telecom/LookSmart. Według listy opublikowanej przez Chartered Institute of Marketing, Martin jest jednym z najbardziej znaczących specjalistów brandingu na świecie. Zasiada w kilkunastu zarządach globalnych korporacji, a jego klientami są m.in. Mars, Pepsi, Ericsson, The Walt Disney Company, American Express, Mercedes-Benz, Reuters, Visa, McDonald’s. Jego ostatnie książki, których współautorami są ikony marketingu (Don Peppers, Martha Rogers, Patrick Seybold i Philip Kotler) przetłumaczone zostały na ponad dwadzieścia języków i zyskały tytuł bestsellerów.

Co oferuje?

Wizjoner i doświadczony nauczyciel – Martin odsłania tajemnice nowoczesnego marketingu, zarówno off-line, jak i dynamicznie rozwijającego się obecnie marketingu on-line. Proponuje innowacyjne rozwiązania poparte studiami przypadków i instruuje jak wykorzystywać nowo powstające techniki budowania silnych, międzynarodowych marek. Jego nauki są inspirujące, szczególnie dla firm poszukujących nowych strategii konkurencyjnych. Niezależnie od tematyki, Martin zaszczepia nowoczesne i niestandardowe podejście do zagadnienia budowy marek, inspiruje i motywuje do zmian.

Styl prezentacji

Stymulujące, wciągające i interaktywne prelekcje Martina często nagradzane są owacjami na stojąco. Humor, energia oraz swobodny styl przekazu sprawiają, że wykłady Martina są kluczowym punktem każdego wydarzenia.

Język prelekcji

Prelegent prezentuje w języku angielskim i duńskim.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

W celu uzyskania informacji na temat prelekcji lub zaaranżowania wystąpienia Prelegenta w Twojej firmie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Jak zarezerwować wystąpienie Prelegenta?

Skontaktuj się z naszym konsultantem mailowo lub telefonicznie.

Tematy

  • ROI Branding: Dlaczego moja marka nie działa?
  • B2B Branding: Zapewnij wzrost poprzez solidny B2B Branding
  • Step 1-2-3 Branding: Jak zbudować markę od zera?
  • Contextual Branding: inteligentne marki
  • Sensory branding: Niewykorzystany potencjał brandingu
  • Branding Asia : Zrozumieć potencjał rynku azjatyckiego

Publikacje

  • 2011 Brandwashed
  • 2008 Buy.ology – Truth and Lies About Why We Buy
  • 2005 BRANDsense
  • 2003 BRANDchild
  • 2001 Clicks, Bricks & Brands
  • 1999 Brand Building on the Internet

Video

Mikrostrona

W czym możemy pomóc?

Aby porozmawiać na temat wyboru właściwego Prelegenta dla Twojej organizacji, skontaktuj się z nami:

+48 58 321 73 02
marketing@speakers.pl
www.speakers.pl

Inni Prelegenci