PolskiEnglish

Wyszukaj Prelegenta

John Hegarty

Jeden z najbardziej kreatywnych umysłów świata reklamy i brandingu

John Hegarty jest współtwórcą agencji Bartle Bogle Hegarty (BBH). Tytułowany geniuszem i mistrzem kreatywności, Hegarty zyskał reputację specjalisty od wdrażania i realizacji przełomowych pomysłów w rozwoju marek. W zeszłym roku, wspólnie z prezesem Spark Ventures, Tom’em Teichman’em, uruchomił „Garaż” – instytucję będącą inkubatorem dla młodych start-upów. Dzięki tej inicjatywie młodzi przedsiębiorcy będą mogli skorzystać z ekspertyzy w zakresie finansów, brandingu i zarządzania.

“Jeśli robisz interesujące rzeczy, to interesujące rzeczy przytrafiają się tobie ”.

John Hegarty

Szczegóły

Podczas studiów na wydziale malarstwa, jeden z nauczycieli zasugerował, aby John zmienił kierunek nauki i poszedł do London College of Printing (LCP, teraz LCC), gdzie mógłby uczyć się projektowania graficznego. Wczesne lata kariery spędził pracując u boku Charles’a Saatchi. W roku 1982 założył agencję Bartle Bogle Hegarty (BBH), która zgodnie z jego ambicjami zyskała światową renomę, oferując usługi w Londynie, Nowym Jorku, Singapurze, Szanghaju, Mumbaju i Sao Paulo. John stoi za sukcesem kampanii takich marek jak: Levi Strauss, Audi, British Airways i Johnnie Walker. Jest laureatem licznych międzynarodowych nagród i wyróżnień, m.in. Clio Award; został także członkiem prestiżowego nowojorskiego The One Club for Art and Copy.

Co oferuje?

John Hegarty w mistrzowski sposób wprowadza słuchaczy w atmosferę kreatywnego myślenia i poszukiwania nieszablonowych rozwiązań. Analizuje proces budowania kampanii w oparciu o jeden dobry pomysł, a także pokazuje jak idea rozpowszechniona dzisiaj przez jeden kanał zostaje podjęta i rozbudowana przez cyfrowe i społecznościowe media. Szczególną uwagę poświęca zagadnieniu powstawania pomysłów i różnym formom ich realizacji.

Styl prezentacji

Geniusz kreatywności i inspirujący mówca - John Hegarty zabiera słuchaczy do fascynującego świata brandingu i zdradza kulisy swojej pracy. Angażuje publiczność w dyskusję na temat siły kreatywności i ilustruje jaki potencjał drzemie w pomyśle. Prelekcje są dynamiczne, zawierają liczne wskazówki i praktyczne odniesienia, jednocześnie zapewniając słuchaczom rozrywkę.

Język prelekcji

Prelegent prezentuje w języku angielskim.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

W celu uzyskania informacji na temat prelekcji lub zaaranżowania wystąpienia Prelegenta w Twojej firmie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Jak zarezerwować wystąpienie Prelegenta?

Skontaktuj się z naszym konsultantem mailowo lub telefonicznie.

Tematy

  • Uwolnij swój potencjał kreatywności
  • Przystosowanie się do zmian
  • Fenomenalna przyszłość reklamy: przemysł globalny
  • Kreatywność i świat cyfrowy
  • Zrozumieć komunikację
  • Wartość marki

Publikacje

  • 2014 Hegarty on Creativity: There Are No Rules
  • 2011 Hegarty on Advertising
  • 2005 How to catch the Big Idea: The Strategies of the Top-Creatives (with Ralf Langwost)

W czym możemy pomóc?

Aby porozmawiać na temat wyboru właściwego Prelegenta dla Twojej organizacji, skontaktuj się z nami:

+48 58 321 73 02
marketing@speakers.pl
www.speakers.pl

Inni Prelegenci