PolskiEnglish

Wyszukaj Prelegenta

Oliviero Toscani

Fotograf, autor kampanii reklamowych marki Benetton

Oliviero Toscani jest autorem licznych projektów wizerunkowych i kampanii reklamowych najbardziej znanych europejskich marek odzieżowych. Był twórcą m.in. kampanii Esprit, Valentino, Chanel i Fiorucci. Największą popularność przyniosła mu jednak współpraca z producentem odzieży Benetton, która do dzisiaj kojarzona jest z charakterystyczną reklamą, kontrowersyjnymi wizerunkami i postacią Oliviero.

Oliviero Toscani

Szczegóły

Oliviero Toscani od samego początku kariery silnie sprzeciwiał się klasycznym stereotypom rządzącym reklamą, czego dowodzą pierwsze prace przygotowane m.in. dla Espirit oraz Fiorucciego. W latach 90’ pracował dla magazynów Elle, Vogue, GQ, Harper's, Esquire i Stern. Współtworzył także popularny magazyn Colors. Po zakończonej współpracy z Benetton ponownie wzbudził kontrowersje tworząc kampanie dla producenta odzieży męskiej Ra-Re, a także szeroko komentowaną kampanię przeciw anoreksji z udziałem cierpiącej na tę chorobę fotomodelki Isabelle Caro. Często wymieniany jako przedstawiciel nurtu reklamy szokującej, Oliviero jest laureatem licznych nagród i autorem jednych z najbardziej znanych zdjęć na świecie.

Co oferuje?

Oliviero zyskał reputację kontrowersyjnego twórcy, ale także utalentowanego i kreatywnego indywidualisty. W swoich prezentacjach przekazuje niekonwencjonalne wskazówki dotyczące marketingu i pozycjonowania marki, spostrzeżenia na temat sposobu dzisiejszej komunikacji i roli mediów. Jego prace i komentarze stanowią także doskonałe narzędzie do dyskusji na tematy społeczne.

Styl prezentacji

Zarówno w swoich pracach, jak i podczas prelekcji Oliviero jest otwartym, szczerym i pełnym pasji mówcą. Barwna osobowość, kreatywność i poczucie humoru sprawiają, że Oliviero w doskonały sposób nawiązuje kontakt z publicznością.

Język prelekcji

Prelegent prezentuje w języku angielskim i włoskim.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

W celu uzyskania informacji na temat prelekcji lub zaaranżowania wystąpienia Prelegenta w Twojej firmie, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Jak zarezerwować wystąpienie Prelegenta?

Skontaktuj się z naszym konsultantem mailowo lub telefonicznie.

Tematy

  • Potencjał reklamy
  • Branding & Marketing
  • Nowoczesna komunikacja
  • Kreatywność i innowacja
  • Potęga mediów

Publikacje

  • 2010 Guy Bourdin: Polaroids (with Guy Bourdin)
  • 2009 Workwear: Work Fashion Seduction (with Olivier Saillard)
  • 2000 1000 Objects: Extra-Ordinary Everyday Things English (German Edition) (with Colors Magazine)

W czym możemy pomóc?

Aby porozmawiać na temat wyboru właściwego Prelegenta dla Twojej organizacji, skontaktuj się z nami:

+48 58 321 73 02
marketing@speakers.pl
www.speakers.pl

Inni Prelegenci