Page 3 - Exclusive Interview with Don Strickland | CSA Celebrity Speakers Poland
P. 3
DON STRICKLAND
Innovation) jest kolejnym „etnograficznym” podejściu stylem życia, zainteresowaniami
wielkim krokiem. Żyjemy do ulepszania produktów i czynnościami, takimi jak
w „nowym świecie danych” konsumenckich – obserwacja ślub, kupno samochodu, czy
stworzonym przez rozwój konsumenta, tworzenie video nawet z dyscypliną sportu,
mediów społecznościowych, „dzień z życia konsumenta”, filmami i podróżami. Acxiom,
„internet rzeczy”, łączność zrozumienie zachowań broker danych, przechowuje
mobilną, usługi pobierania konsumenckich, etc. Tego średnio 1,500 informacji
plików video, transakcje online rodzaju analizy zwykle trwały dotyczących ponad 500 milionów
i wiele innych działań, które miesiącami i były kosztowne. konsumentów na świecie. Taka
pozostawiają ślad w postaci Jeśli firma jest międzynarodowa baza offline tworzona jest z
cyfrowych informacji. Nikt z nas i musi takie analizy danych, które konsumenci
nie zdoła już przed tym uciec. przeprowadzić w kilku krajach, udostępniają w publicznych
to koszt będzie zaporowy. domenach, używając kart
Szacuje się, że przeciętny kredytowych, zamawiając
amerykański pracownik biura W „innowacji poprzez dane” książki na Amazonie, używając
wytwarza około 5 GB informacji łączysz źródła danych z telefonów komórkowych,
każdego dnia. W roku 2014 świat softwarem analitycznym i w wypełniając ankiety, czy
przechowywał kilka eksabajtów czasie rzeczywistym jesteś w subskrybując serwisy typu
danych, a ilość ta będzie się stanie przewidzieć działania Netflix, a jest to tylko niewielka
podwajała co dwa lata. Ta konsumenta: jaki produkt część aktywności, w czasie
„emisja danych” rewolucjonizuje zakupi, ile za niego zapłaci i których dostarczamy firmom
proces tworzenia innowacji i jej gdzie dokona zakupu. Tworzysz danych o sobie. Nie jest to
narzędzi. Pomyśl o tradycyjnym indywidualny profil konsumenta nowym zjawiskiem i marketerzy
posługując się jego „emisją wykorzystywali tego typu
danych”. Nie potrzebujesz informacje przez lata.
być blisko niego, wystarczy
jego cyfrowy ślad i narzędzia Jednakże, dzisiaj wyłania
analityczne. Nie przychodzi się nowy rodzaj brokerów
mi do głowy ani jeden sektor danych, tj. firmy internetowe,
przemysłu czy urząd państwowy, takie jak Facebook i Google,
który nie zostanie poddany które automatycznie zbierają
transformacji dzięki „innowacji ogromne ilości informacji
poprzez dane”. o swoich użytkownikach
i efektywnie tworzą bazę
QW jaki sposób ten online, działającą w czasie
“nowy świat danych” rzeczywistym. Gdy Facebook
zmienia marketing w 2012 roku wszedł na giełdę,
konsumencki? poinformował że przechowuje
około 110 megabajtów zdjęć,
AKażdy z nas zostawia plików video, „lajków”, tekstów
cyfrowy ślad, niezależnie i adresów IP ponad miliarda
od tego, gdzie się swoich użytkowników. Od
znajduje i co robi. Właściwie tego czasu stał się partnerem
to nasza „emisja danych” jest tradycyjnych brokerów, jak
na tyle duża, że firmy mogą Acxiom, Epsilon, Datalogix,
zidentyfikować i połączyć umożliwiając targetowanie
indywidualnego konsumenta ze reklam na Facebooku pod kątem
aktualnych zakupów danego
www.speakers.pl | [email protected] | +458/ 321-73-02 02