Page 2 - Exclusive Interview with Don Strickland | CSA Celebrity Speakers Poland
P. 2
CSA CELEBRITY SPEAKERS POLAND
QInnowacja to bardzo Innowacja okrzyknięta została ona koło i świat rusza dalej.
popularny obecnie następnym wielkim narzędziem Bardzo dobrze. Czas na zmiany!
termin, ale wydaje się strategii. Każda firma twierdziła
być mocno nadużywany. Czy że jest liderem innowacji. QCzy jest coś nowego
firmy dzisiaj naprawdę są Dało to efekt rozmycia, w obszarze innowacji,
innowacyjne, zmieniają swoją zniekształcenia tego pojęcia co potencjalnie może
działalność i produkty, czy jest i dzisiaj znaczy ono niewiele. zmienić jej znaczenie, czy
to po prostu chwytliwy slogan Pomyśl o tych kiedyś innowacja faktycznie jest
marketingowy? popularnych strategicznych już tylko sloganem, jak
koncepcjach, jak „zarządzanie powiedziałeś, zatoczyła koło?
AJest wiele badań przez cele”, „reengineering Jeżeli jej czas minął, to co ją
dotyczących wpływu procesów biznesowych”, zastąpi?
innowacji na firmy. „jednominutowy menadżer”,
Słyszymy o sukcesach firm, czy „zarządzanie przez AInnowacja będzie
które opracowały nowy przechadzanie się”. Każda następować w
rewolucyjny produkt lub model z tych metod cieszyła się przyspieszonym tempie,
biznesowy, ale jednocześnie uznaniem przez dziesięć, jednak jej elementami nie będą
większość menadżerów jest dwadzieścia lat, a potem została już tradycyjne innowacyjne
zawiedziona wynikami swoich zastąpiona przez kolejne wielkie programy i narzędzia. Nowym
innowacyjnych projektów. odkrycie. O innowacji głośno czynnikiem są dane. „Innowacja
Ostatni sondaż pokazał, jest od 15 lat. Podobnie jak poprzez dane” (Data Driven
że ponad 90% dyrektorów poprzednie koncepcje, zatoczyła
twierdzi, że innowacja jest
najważniejszym czynnikiem
sukcesu organizacji, ale
mniej niż 20% wierzy,
że ich organizacja ma
przewagę nad konkurencją
dzięki innowacyjności - to
duża rozbieżność między
oczekiwaniami, a rezultatami.
Są dwie przyczyny tej
rozbieżności. Pierwsza, to fakt,
że większość menadżerów
oczekuje przełomowych
osiągnięć, które przesadnie
obiecywali im konsultanci
dostarczający innowacyjne
narzędzia. W rzeczywistości,
99% innowacyjnych działań
daje rezultaty stopniowo. Druga
przyczyna wynika z tego, że
większość organizacji prowadzi
implementację innowacyjnych
programów przez lata. Na
początku te procesy były nowe
i dawały imponujące wyniki.
01 © CSA Celebrity Speakers Ltd