Page 2 - Exclusive Interview with Don Strickland | CSA Celebrity Speakers Poland
P. 2

CSA CELEBRITY SPEAKERS POLAND

QInnowacja to bardzo               Innowacja okrzyknięta została       ona koło i świat rusza dalej.
           popularny obecnie       następnym wielkim narzędziem        Bardzo dobrze. Czas na zmiany!
           termin, ale wydaje się  strategii. Każda firma twierdziła
 być mocno nadużywany. Czy         że jest liderem innowacji.         QCzy jest coś nowego
 firmy dzisiaj naprawdę są         Dało to efekt rozmycia,                       w obszarze innowacji,
 innowacyjne, zmieniają swoją      zniekształcenia tego pojęcia                  co potencjalnie może
 działalność i produkty, czy jest  i dzisiaj znaczy ono niewiele.      zmienić jej znaczenie, czy
 to po prostu chwytliwy slogan     Pomyśl o tych kiedyś                innowacja faktycznie jest
 marketingowy?                     popularnych strategicznych          już tylko sloganem, jak
                                   koncepcjach, jak „zarządzanie       powiedziałeś, zatoczyła koło?
AJest wiele badań                  przez cele”, „reengineering         Jeżeli jej czas minął, to co ją
          dotyczących wpływu       procesów biznesowych”,              zastąpi?
          innowacji na firmy.      „jednominutowy menadżer”,
 Słyszymy o sukcesach firm,        czy „zarządzanie przez             AInnowacja będzie
 które opracowały nowy             przechadzanie się”. Każda                    następować w
 rewolucyjny produkt lub model     z tych metod cieszyła się                    przyspieszonym tempie,
 biznesowy, ale jednocześnie       uznaniem przez dziesięć,            jednak jej elementami nie będą
 większość menadżerów jest         dwadzieścia lat, a potem została    już tradycyjne innowacyjne
 zawiedziona wynikami swoich       zastąpiona przez kolejne wielkie    programy i narzędzia. Nowym
 innowacyjnych projektów.          odkrycie. O innowacji głośno        czynnikiem są dane. „Innowacja
 Ostatni sondaż pokazał,           jest od 15 lat. Podobnie jak        poprzez dane” (Data Driven
 że ponad 90% dyrektorów           poprzednie koncepcje, zatoczyła
 twierdzi, że innowacja jest
 najważniejszym czynnikiem
 sukcesu organizacji, ale
 mniej niż 20% wierzy,
 że ich organizacja ma
 przewagę nad konkurencją
 dzięki innowacyjności - to
 duża rozbieżność między
 oczekiwaniami, a rezultatami.

 Są dwie przyczyny tej
 rozbieżności. Pierwsza, to fakt,
 że większość menadżerów
 oczekuje przełomowych
 osiągnięć, które przesadnie
 obiecywali im konsultanci
 dostarczający innowacyjne
 narzędzia. W rzeczywistości,
 99% innowacyjnych działań
 daje rezultaty stopniowo. Druga
 przyczyna wynika z tego, że
 większość organizacji prowadzi
 implementację innowacyjnych
 programów przez lata. Na
 początku te procesy były nowe
 i dawały imponujące wyniki.

01 © CSA Celebrity Speakers Ltd
   1   2   3   4   5   6